GŁOS jest najpotężniejszym instrumentem, który najdoskonalej stroi ciało na wszystkich poziomach, dzięki swej unikalnej mocy współrezonansu . Czysta, nie przetworzona sygnatura naszego głosu stanowi klucz do naszego genomu, w którym jest zawarta instrukcja samo-uzdrawiania. Czysty głos, emitowany bez emocji , bez wysiłku, bez słów, nie wpisujący się w jakiekolwiek nurty muzyczne ani wyznaniowe, jest wyjątkowo efektywną metodą aktywowania mechanizmów odpowiedzialnych za zdrowienie ciała na wszystkich poziomach oraz ma znamienne znaczenie w procesach uwalniania się z zaburzeń miazmatycznych, pochodzących ze zniekształconego templaru planetarnego.
KAMERTONY wykonane z mosiądzu lub stali, nastrojone na dźwięki planetarne . Są to małe instrumenty wykorzystywane do sesji indywidualnych w zastosowaniu punktowym (punkty akupunkturowe na meridianach) jak również eterycznym (bez-dotykowo).Dźwięki planetarne nie są składowymi żadnej skali muzycznej ,natomiast są naturalnymi składowymi przestrzeni zewnętrznej. Dzięki temu ,że nie odwzorowują zależności harmonicznych spirali Fibonacciego, nie podtrzymują konstruktu śmiertelnego Kwiatu Życia, co oznacza, że nie blokują procesów przywracania naszego uśpionego potencjału DNA (przywracanie funkcji Organicznej matrycy KaThaRa i aktywowanie ciała Plazmowego).
Kamertony planetarne są stosowane w technikach interwałowych i wprowadzane poprzez punkty do meridianów. Dźwięk wyzwala powstanie impulsu elektrycznego, który wpływa na krążenie Qi w całym organizmie, a jednocześnie przywraca drożność w zakresie komunikacji pomiędzy systemem wewnętrznym w ciele a systemem zewnętrznym, czyli liniami Aksjatonalnymi łączącymi nas z Systemem Templaru Planetarnego.
Instrumenty KRYSZTAŁOWE są wykonane z czystej krzemionki (99% SiO2), której wibracje penetrują do wszystkich struktur ciała i wspomagają procesy regeneracyjne i naprawcze. Krzemionka w formie półszlachetnego kamienia jest z natury swojej piezoelektryczna i cechuje ją najwyższa elastyczność w świecie minerałów. Właśnie dlatego instrumenty kryształowe są źródłem dźwięków o nadzwyczajnej mocy akustycznej i krystalicznej czystości, która zapewnia uzdrawiająca efektywność na wszystkich poziomach ciała ludzkiego. Ich oddziaływanie można określić jako rozluźniająco-odżywczy, piezo-akustyczny masaż dla całego ciała, odczuwalny przez każdego człowieka, niezależnie od stopnia wrażliwości na dźwięki.
Instrumenty kryształowe odgrywają wiodącą rolę w procesach uwalniania z nieorganicznej siatki matriksu Ziemi (wyjście z recyklingu/reinkarnacji dusz).
LIRA KRYSZTAŁOWA jest zbudowana z 8-miu kryształowych tubek harmonicznych.Elastyczne zamocowanie poszczególnych elementów do konstrukcji z wysokiej jakości materiałów powoduje , że podczas gry na instrumencie oscylujące tubki wydobywają nadzwyczaj czyste, głębokie dźwięki konsonansowe. W związku z bardzo wysokimi frekwencjami wydobywającymi się z tego instrumentu, powstaje odczucie przeniesienia się poza czas i przestrzeń. W połączeniu z dźwiękami mis kryształowych i głosu staje się efektywnym narzędziem przywracającym szeroko rozumianą równowagę.
PIRAMIDY KRYSZTAŁOWE są zawieszone bezpośrednio nad ciałem osoby leżącej na łóżku terapeutycznym, co potęguje odczuwanie przestrzenności dźwięków przenikających ciało.
MISY I KAMERTONY KRYSZTAŁOWE stanowią fundament wszystkich sesji, bowiem ich współbrzmiące dźwięki przenoszą nas w kojącą przestrzeń “nieziemskich” doznań . Kamertony kryształowe stanowią wspaniałe dopełnienie mis, a ich działanie punktowe jest przyjemne i bardzo wyraźnie odczuwalne.
GONGI –SŁONECZNY, WIETRZNY, TAM TAM.
Są to potężne instrumenty o kształcie okrągłych platform, wykonanych z mosiądzu , zawieszanych na stojakach, a dźwięk wydobywa się z nich pod wpływem uderzania lub pocierania różnorodnymi pałkami. Uziemiająca moc gongów jest nieporównywalna do żadnych innych instrumentów. Całe ciało poddaje się ich „resetującemu” działaniu, które można porównać do oczyszczającej burzy z masywnym deszczem. wybrzmiewanie gongów jest absolutnie wspaniałym przygotowaniem ciała do oddziaływania delikatniejszymi instrumentami, których spektrum oddziaływania dotyczy obszarów bardziej subtelnych, wymagających innego „nośnika”(instrumenty kryształowe).
MISY MOSIĘŻNE, szczególnie duże są świetnym dopełnieniem gongów, a możliwość umieszczania ich bezpośrednio na ciele ludzkim jest dobra metodą rozpraszania miejscowych blokad wywołujących ból, uczucie zacisku lub rozpierania.
Małe miseczki emitują wysokie dźwięki, dopełniając tym samym zakres harmoniczny instrumentów. Wysokie częstotliwości są stosowane bardzo delikatnie i tylko po uzyskaniu wstępnego stanu uziemienia przy pomocy instrumentów wytwarzających niskie frekwencje.
TUBY HARMONICZNE (dzwony rurowe) obejmują dźwięki wszystkich planet, wprowadzając namiastkę „kosmicznej magii” podczas sesji dźwiękowej. Wytwarzane określone interwały i akordy oddziałują na wszystkie aspekty ludzkiej natury, przywracając im zrównoważenie, a ich rozmieszczenie dookoła leżącej osoby wywołuje przyjemne odczucia akustyczne .
MONOCHORD KONCERTOWY + TAMBURA
Nastrojony w oparciu o 432Hz. Jest to instrument , jak sama nazwa wskazuje, oparty o jedną nutę wybrzmiewaną w dwóch oktawach, co wywołuje w odbiorcy uczucie niesłychanej głębi dźwięku wydobywającego się z długich strun instrumentu (160cm). Monochord ten posiada „przyjemny” wbudowany dodatek w postaci 4-ro strunowej Tambury, której charakterystyczne zawodzące dźwięki ,nadające sesji nieco wschodni klimat.
P.S. Monochord koncertowy wywodzi się z pierwotnej formy instrumentu, który miał tylko jedną strunę, a interwały uzyskiwano poprzez skracanie lub wydłużanie jej długości. Potem powstały monochordy wielostrunowe o jednakowej długości strun, aby moc wybrzmiewania jednej nuty była dużo większa i bardziej majestatyczna.
DZWONECZKI SHANTI są źródłem delikatnych dźwięków , przypominających wielu osobom stan niewinnej radości dzieciństwa. Szczególnie ich zastosowanie na zakończenie sesji stanowi przyjemne zwieńczenie ,a jednocześnie delikatnie wybudza ze stanu głębokiego relaksu.
GUZHENG jest to chiński Zither 21-strunowy. Głębia muzyki, wydobywającej się z tego instrumentu wprowadza słuchacza w orientalne klimaty , skojarzone z odprężeniem. Zachwycający dźwięk całej harmonii , wydobywający się pod wpływem płynnego ruchu dłoni po wszystkich strunach wywołuje we mnie nieustający zachwyt i może stanowić zwieńczenie sesji dźwiękowej.